Dev#1 Visar vad jag gjort än så länge!

Tjena,
Som många av er vet redan så har jag faktiskt redan börjat med spelet jag hade tänkt att göra och här har jag lite bilder från framgångarna och genom skapelsen av spelet!
Bilden är tagen när jag först började med spelet


Denna bilden är tagen efter jag listat ut hur jag kunde få knapparna att bli dynamiska och dra sig efter skärmen


Denna bilden är från när jag började med ett GUI till spelet och testade det tillsammans med mitt Level system


Här har jag lagt till en byggmeny som jag inte tyckte om så mycket så jag frågade Andreas om hjälp med designen på GUI:t


Såhär blev GUI:t efter Andreas och jag skissade fram Ideer tillsammans. Jag är riktigt nöjd med detta GUI:t stort tack till Andreas!


Här är det jag är just nu. Detta är en level genererad av spelet.


Här är spelet igång med en genererad värld!

Det var all historia jag tänker ge. Jag vill inte helt säga vad spelet handlar om eller liknande än för att folk inte ska ta mina ideer men jag tror om ni kollar på detta att det kommer komma misstankar om vad det är :)
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Måns

OMG OMG OMG <3 :D

2012-06-26 @ 21:10:31
Postat av: Max

Kommer spelet att finnas på AppStore ?

2012-06-30 @ 19:58:46
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-27 @ 10:01:27
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Robban som kollar på dina videos

Vad är ip:en till 90gq servern

2012-08-04 @ 09:33:23
Postat av: Filip

Ditt spel kommer säkert att bli på toplistan direkt ;)

2012-09-03 @ 20:15:19
Postat av: Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Hejsan! Jag har en fototävling på min blogg som drog igång idag, temat är "din finaste höstbild" och det hade varit väldigt roligt ifall du ville vara med. Inlägget hittar du här:
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Och ifall du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om ursäkt, lycka till ifall du är med :)

2012-10-06 @ 14:33:00
URL: http://erikssonemelie.blogg.se/
Postat av: Hugo

Ser riktigt bra ut, men skulle va kul med det på appstore. Som jag förstår så går det inte att göra med programmet som du gör:( men skulle vart riktigt kul iaf. Längtar efter mer spel blogg uppdateringar.

2012-11-03 @ 20:51:12
Postat av: Kille

Hur gjorde du spelet?

2012-12-05 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0